13 Haziran 2012 Çarşamba

KIRLENTLER YAPTIM

Öncelikle yorumlarınızla ve dualarınızla bana vermiş olduğunuz büyük destekten dolayı bütün arkadaşlarıma binlerce kez teşekkür ederim
Fiziksel ve ruhsal olarak  iyiyim çok şükür bol bol alışveriş yaparak kendimi teselli ediyorum.Kadın geninde var işte alışveriş mutlu ediyor bizi  
Şaka bir yana maneviyat güçlü olunca Hikmetinden sual olmaz diyor ve kaldığımız yerden devam ediyoruz
Epey zaman tembellik ettim birde ADANA da yaz sıcakları iyice bastırınca maalesef iş yapamaz oldum
Ama yakın zaman da kurtuluyorum bu sıcaklardan MALATYA ya tayinimiz çıktı
Görmedim daha önce ama MALATYA nın da çok güzel olduğunu duydum .Eşyalarımızı toparladık biraz bende lojmanımız çıkana kadar (En az 1.5 ay) memleketim ÇORUM da olucam inşallah
Evde eşyalar da toplu olunca vaktimi yarım kalan işlerime ayırdım
Elimde bulunan bu taşlı boncukları ne yapsam diye düşünürken koltuklarıma kırlent yapmak aklıma geldi      
Salon koltuklarımda kullanacağım için yaptığım acemi işi tabloma da uyum sağlayacanı düşündüm

Sizce nasıl olmuş 





Bu kırlent örneğini hangi blogda gördüğümü hatırlamıyorum eğer arkadaşım bilgi verirse link ve blog adresini seve seve  yayınlarım 




15 yorum:

  1. Çok şık olmuşlar, artık kayısı isteriz senden

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim ne demek ellerimle getiririm istediğin kayısı olsun tatlı tosbağalar da afiyetle yer hele bir yerleşeyimde inşallah

      Sil
  2. hoşgeldin tekrar. sağlığının iyi olmasına sevindim. tayininiz malatyaya çıkmış hayırlı olsun. çorumluymuşsunuz. bende merzifondayım beklerim. bu arada bir geldiniz pir geldiniz.yastıklar harika olmuş. ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Neden olmasın inşallah bende Çoruma yolunuz düşerse beklerim

      Sil
  3. Öncelikle hayırlısı olsun canım.Umarım Malatya'da çok güzel günler sizleri bekliyordur.Yastıklara gelince onlarda çok cici olmuş,güle güle kullanın...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür eerim.İnşallah Malatya uğurlu gelir bize ve güzel günler yaşarız

      Sil
  4. canım hoşgeldinn bir önceki post baya içimi burktu :( görmemiştim çok geçmiş olsun mutlu ve güzel haberlerini tekara alırız inşlh zaman ve sabır:)
    ne kadar güzel ve hoş olmuş yastıkların harikasın canım güle güle kullan:)

    YanıtlaSil
  5. çok beğendim harika olmuş ama arka plandaki dantel perde şahane galiba el örgüsü çok beğendim babam malatyalıdır 12 yaşımdan beri görmrdim ama çok güzel bir şehir olarak hatıralarımda kaldı yeni yerinizde mutluluklar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim evet el örgüsü dantel tül
      Herkes çok güzel olduğunu çok geliştiğini söylüyor Malatya nın
      İnşallah iyi insanlarla karşılaşırız

      Sil
  6. Panolarıda çok beğenmiştim zaten, çok güzeller.

    Yastıkların modeli tam benim sevdiğim gibi. Sade, zarif ve insanı mutlu eden desenler. Çok beğendim ellerinize sağlık..

    Bir arkadaşım Malatya'lı ve çok güzel olduğunu sık sık duyarım. İnşallah gittiğinizde sizde çok mutlu olursunuz :)

    YanıtlaSil
  7. Tablolarını çok beğendim ama yastıklar da ayrı güzel olmuş canım ellerine sağlık..

    YanıtlaSil
  8. acemı işi dedığın bu tablolara , yastıklarına ben bayıldımmmm..süper olmuşlar canım ellerine sağlık...bu arada malatya guzel günler geçirmeniz dileğiyle sevgiler ..

    YanıtlaSil
  9. tablolar çok güzeller ee tabi yastıklarda bi okadar güzel olmuş.. ellerinize sağlık. güle güle kullanın..

    YanıtlaSil
  10. Canım ellerine sağlık yastıklar süper olmuşlar çok cici duruyorlar bayıldımm tablolarında tamamen uyumlu olmuşlar güzel günlerde kullann.... :)

    YanıtlaSil